کلوپ هواداران یاس

کلوپ هواداران یاس

(با شرکت در نظرسنجی و دادن نظر به مطالب از یاس حمایت کنید.)

همایش ملی آسیب شناسی در شیراز

 

سلام دوستان و همراهان همیشگی کلوپ هواداران یاس . چندی پیش که عکس های سفر یاس به شیراز رو براتون گذاشتم گفتم که به زودی راجع به این سفر بیشتر صحبت خواهم کرد . امروز وقتش رسیده و باید بگم سفر یاس به شیراز به دعوت دانشکده شیراز و به منظور شرکت در همایش ملی آسیب شناسی بود . من امروز قسمت هایی از این همایش رو به صورت یک فایل ویدئویی ِ ادیت شده براتون آماده کردم . گرچه در این همایش صحبت های نا خوشایندی در رابطه با رپ فارسی میشه و در جایی توهینی به یاس و به طور کل خوانندگان رپ فارسی میشه که واقعاً فضای دانشجوئی دانشکده رو زیر سوال میبره ، استاد جهانگیری و رئیس همایش ملی مطالبی رو مطرح میکنند که بسیار تند و زننده بوده و گویی یاس رو به پای میز محاکمه دعوت کرده بودند نه یک همایش در دانشکده . اما با همه ی تفاسیر در انتهای این همایش یاس با صحبت های خود و به همراهی دانشجویان ثابت کرد که رپ فارسی نه تناه یکی از آسیب های اجتماعی نیست بلکه با کمی دقت و بلند نظری میتونه به عنوان یه سبک از موسیقی در ایران بسیار هم مفید باشه . بیشتر از این صحبت نمیکنم . این فایل ویدئویی رو میتونید در ادامه مطلب دانلود کنید ، و در جواب یه سری از دوستان که در نظرات سایت مینویسند که ما از سایر سایت ها عقب افتادیم و مطالب رو در کلوپ هواداران یاس دیر میذاریم باید بگم که این کلوپ در واقع وبسایت رسمی یاس بوده و هیچ گونه رقابتی با سایت های دیگه نداره و هدف ما اطلاع رسانی درست بوده و نه صرفاً رقابت . در ضمن سایت هایی که این ویدئو رو در چند روز گذشته گذاشتن باید بگم بدون هماهنگی با یاس این کار رو کرده و بنده به شخص ِ قبل از اینکه این ویدئو حتی ادیت بشه از مطالبی که امروز براتون نوشتم آگاه بودم و صبر کرده تا امروز با هماهنگی با شخص یاس این ویدئو رو با کیفیت بسیار بالا و حجم 60 مگابایت و بدون مارک و آرم براتون بذارم که دوستان ما در سایت های دیگه هم بتونن از این فایل استفاده کنن . در آخر باید بگم که یه سری از دوستان انگار انتظار دارن من هر روز در این وبسایت یه آهنگ جدید از یاس بذارم . راستش من اونچه که از دستم بر میاد انجام میدم و یاسر جان هر مطلبی در اختیارم بذاره براتون میذارم . در رابطه با فایل صوتی هم که بارها قولش رو بهتون دادم ، باور کنید من به یاسر جان گفتم اما بدلیل مشغله و مسافرت های کاری بسیار نتونستن این فایل رو آماده کنن و در حال حاظر هم ایشون به منظور شرکت در کنفرانسی جهت حمایت از نام خلیج فارس به دبی سفر کردن و نیکی کریمی و تنی چند از آرتیست های ایرانی در این کنفرانس شرکت دارند . و همونطور که در مطالب قبلی گفته بودم یاس با تلاش بسیار داره بر روی آلبوم جدیدش کار میکنه و تا یه مدت هیچ آهنگی از وی در اینترنت پخش نمیشه . برای همه هواداران یاس و دوستان ما در سایت های دیگه آرزوی موفقیت دارم و باز هم میگم هدف ما چیزی جز اطلاع رسانی نیست .

برای خواندن متن کامل بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

با تشکر نویسنده ی کلوپ هواداران یاس عثمان

دانلود فایل ویدئویی همایش ملی آسیب شناسی در شیراز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 30 شهريور 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ تخصصی یاس خوش اومدید..خوشحال میشم اگه با ما همکاری کنید..


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 1hamvatan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM